“Vi ville undgå lange fysiske møder med en pensionsrådgiver”

I Grandhood oplever vi, at især reklame-, design- og kommunikationsbureauer kigger vores vej, når de skal vælge pensionsudbyder. Vi har taget en snak med det anerkendte designbureau Twentyten i København for at blive klogere på, hvorfor valget faldt på netop Grandhood.

Mere om Grandhood  →

De står bag det visuelle udtryk for Danmarks største modemagasin til mænd, Euroman. De har udviklet hårrejsende kampagne for Red Barnet, lavet visuel identitet for Libratone, re-brandet ai-sucessen Corti og for nyligt givet BIANCO en total brandmakeover som lanceres indenfor det næste år. På det anerkendte designbureau twentyten i København kombineres unikke idéer med fremragende visuelt håndværk.

Medarbejder hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.Medarbejder med Euroman i hånden hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.

"Det var forfriskende med en pensionsudbyder, der tog brugeroplevelsen alvorligt, og som prioriterede vigtigheden af et strømlinet visuelt udtryk"

Se produktdemo →
Medarbejder hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.

Brugeroplevelsen i centrum

Og netop visuelt håndværk var en af årsagerne til, at bureauet valgte Grandhood som deres pensionsudbyder. 

“Vi fik øje på Grandhood første gang, da vi læste, at de havde vundet en Red Dot Award (designverdenens mest prestigefyldte awardshow). Det var forfriskende med en pensionsudbyder, der tog brugeroplevelsen alvorligt, og som prioriterede vigtigheden af et strømlinet visuelt udtryk” lyder det fra Rasmus Mathias Holm, der er Creative Director på bureauet.

Skal vi også hjælpe dit bureau med firmapension? Så book et uforpligtende møde med os lige her og hør nærmere.

Book en snak  →

De eneste der ville lege med os

Red Dot Awarden fik Grandhood på radaren, men der var andre faktorer, der spillede ind, da twentyten skulle vælge pensionsudbyder: 

“Vi var blevet afvist af flere store pensionsselskaber, fordi vi på daværende tidspunkt ikke var mere end fem personer ansat i virksomheden. Vi fik en åbning hos et selskab, men så skulle vi garantere dem, at vi blev flere, og det var ikke til at spå om på daværende tidspunkt. Hos Grandhood havde det ingen betydning, hvor mange vi var. Og der var en høj grad af frivillighed ift. ospsparing og forsikringer, hvilket tiltalte os.”   

Se produkter
Medarbejdere hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.Medarbejder hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.

“Vi ville bare gerne i gang med det samme og undgå lange møder med en pensionsrådgiver.” 

Gad ikke ventetid

Hos twentyten lægger man heller ikke skjul på, at det tippede til Grandhood’s fordel, at de kunne komme hurtigt i gang og at de kunne gøre det via en app fra deres plads på kontoret. 

"Vi ville bare gerne i gang med det samme og undgå lange møder med en pensionsrådgiver. Vi sad faktisk alle sammen og satte vores pension op hver især få minutter efter, vi havde tilmeldt os. Det var super nemt.” lyder det afsluttende fra Rasmus.

Tilmeld virksomhed
Medarbejder hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.
Medarbejdere hos designbureauet TwentyTen fotografet på deres kontor på Østerbro i portræt af TwentyTen som Grandhood kunde.

Om Twentyten

Twentyten holder til på Østerbro i København, hvorfra de hjælper brands af alle størrelser med visuelle identiteter, branding, kampagner og meget mere. Deres filosofi hviler på godt håndværk af høj kvalitet.

Mere om Twentyten  →