Kære tidligere Grandhood kunde

Tilbage i juni annoncerede vi et større partnerskifte fra vores nuværende partner Saxo Bank til vores kommende partner Velliv. I forbindelse med partnerskiftet overflyttes vores nuværende virksomhedskunder samt deres ansatte til Velliv.
Som tidligere ansat hos en af vores virksomhedskunder og nu inaktiv kunde i Grandhood gælder det desværre ikke dig, da vores partnerskifte ikke tillader at overflytte inaktive kunder. Det er vi selvfølgelig rigtig kede af, men vi har ikke længere mulighed for at forvalte de penge, som står på din Grandhood pensionsopsparing.

Det betyder i praksis, at dine værdipapirer sælges og din opsparing veksles til kontanter. Det er så op til dig at beslutte om du vil:

1) hæve opsparingen og få den udbetalt - mod en lovpligtigt afgift på 60%

I såfald skal du kontakte os på hello@grandhood.dk

2) overføre opsparingen til en anden pensionsordning

Her skal du tage kontakt til selskabet du gerne vil have opsparingen overført til, som vil hjælpe dig videre med hvad de har brug for af informationer

3) konvertere dem til en privat ordning i Saxo Bank

Hvilket du kan gøre ved at kontakte Heidi Sparwath på HEIS@saxobank.com fra Saxo Bank, så vil hun hjælpe dig. Valget er dit helt eget. Vi er bare nødt til at informere dig om, at vi fra d. 31/1-2021 desværre ikke længere har mulighed for at forvalte dine penge.

Du er meget velkommen til at give os et kald på tlf. +45 71 74 74 77, tage fat på os i chatten eller sende os en mail på hello@grandhood.dk

Her til sidst vil vi bare gerne sige tusinde tak for den tillid du har vist os. Vi håber at se dig igen.